Thursday, September 30, 2010

Rickard lär sig Illustrator

Photobucket


Visst, jag har i några månader kunnat några mycket grundläggande funktioner i Illustrator, men nu har jag spenderat det senaste dygnet med att ge mig fan på att lära mig det så pass bra att jag kan börja tänka med och forma mer eller mindre vad jag vill. Jag är fan sjukt nöjd med hur mycket jag lärt mig på bara ett dygn, men jag har fortfarande sjukt mycket kvar att lära.

Ja, det är små träd i små glasbehållare - lite som små växthusplaneter - och jag vet att de har sina skavanker, men det är också en fråga om bristande ork - efter typ 15 timmar i sträck framför datorn. Men, som ni vet: trägen vinner.

Translation:
The last 15-20 hours I have spent on practicing Illustrator. About 24 hours ago I had some really basic knowledge about it, but now I'm determined to learn enough to be able to create more or less what ever I want.

No comments: