Thursday, October 14, 2010

Shelley!


Som jag har väntat, men i dag låg den äntligen där i brevlådan i sitt beigea CDON-kuvert. Nu har jag lyssnat på skivan åtta gånger på raken, från första till sista spåret. Slutsats: Magi. Och min direkta absoluta favorit är just den här låten.

"Släng ner nyckeln min fina
och få mig av den här jävla gatan
Har stått i regnet så länge att jag börjat krympa ..."

Translation:
I have been waiting for this sixth full length album from Swedish artist "Håkan Hellström" for quite a while. But today finally it was to be found in my mail box in it's neat padded package. And now after been listening to the record eight times through, from first to last track, here's my verdict: Magical. And the track above is one of my absolute instant favorites.

"Throw down the key my beautiful
And get me off of this damn street
Been standing in the rain so long I've started shrinking..."

:)



No comments: