Tuesday, November 23, 2010

Museum of Bellas Artes

Jag är ingen musikrecensent och tänker därför inte ge mig på att recensera musik. Jag menar, en recensent verkar ju vara nästan tvungen att skriva något dåligt om något han gillar. Eller så lyssnar han på musik som han inte gillar. Jag lyssnar bara på musik jag tycker om och tycker jag nu om det så finns det ju ingen anledning att leta efter något i det som jag inte tycker om. Och jag är övertygad att om jag nu inte tycker om något, så finns där väl någon annan som gör det. 

Men egentligen, varför lyssnar människor på musik som dom inte gillar?

Lyssna på  Museum Of Bellas Artes album "Days Ahead" på Spotify  

Translation:
I'm not a critic of any kind. Therefore I will not engage myself in writing reviews. When it comes to music I listen to what I like, and i I like it I  see no reason to why I should search or something in it which I dont like.

Listen to  Museum Of Bellas Artes album "Days Ahead" on Spotify.

Ciao!

No comments: