Tuesday, November 23, 2010

Summering

1. Jag har fått en till lillebror, han heter Leo. Han är magisk. Faktiskt.

2. I fredags såg jag Håkan Hellström på Store Vega i Köpenhamn i sällskap av bägge mina bröder. Det var också magi.

3. Några fittiga danskjävlar lyckades sno kameran utan att vi märkte det. Så där rök alla bilder från kvällen. Tråkigt, men jag har bra minne - mina bröder också.

4. Nu omstrukturerar jag mitt liv och skissar ner hela planen för att verkligen nå dit jag vill.

5. Jag kommer att börja dela med mig av mer inspiration här. Mer musik, mer bilder från andra, mer videoklipp etc. Jag skall försöka komma ihåg att dela med mig av allt det som inspirerar mig.

Translation:
Summary:
1. I have gotten yet another little brother, his name is Leo. He's magical.
2. I saw the Swedish artist Håkan Hellström at Store Vega in Copenhagen. That was also rather magical.
3. Some fucking assholes Danes managed to steal the camera without me or my brothers noticing it.
4. I'm redirecting my life a bit now and plotting the scene to succeed with me goals.
5. I will share more other things on this blog, more thing from others. More things that inspires me. So I'm gonna try to remember to always post things I find inspiring.

Love.

No comments: