Thursday, December 23, 2010

svartvitt

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket¨
Photobucket
Photobucket

Jag har letat fram lite äldre bilder här. De äldsta bilderna här är nog ca fem år gamla och är några av mina första riktiga foton. Jag fotograferade på ett helt annat vis då; jag sökte mycket mer symmetri och fotade mycket arkitetktur och nästan alltid blev det svartvita redigeringar. Men trots att vissa av dessa bilder är några av mina tidigaste så är det ändå några av dem som jag håller högst och anser vara några av de bästa foton jag tagit än så länge. Antar att jag sakta rör mig tillbaka till det här bildspråket.

Translation:
I scrounged around for some of my earlier photos. I used to focus more on architecture and symmetry in my earlier shots. The composition was a bit different and more prominent. But still some of these photos are the ones I consider some of my absolute best ones. And I think I'm slowly heading twards a similar expression again.

No comments: